Na lakierze samochodu przeprowadzona została gruntowna korekta oraz został on zabezpieczony woskiem.
Pierwszy etap polegał na usunięciu grubszych rys i zaokrągleniu ich krawędzi przy pomocy papieru wodnego. Następnie przy użyciu różnych kombinacji past i padów polerskich (począwszy od najtwardszej białej gąbki i kończąc na czarnej wykańczającej) zostały usunięte rysy, zmatowienia oraz hologramy, które zostały po poprzedniej „polerce”. Auto zostało następnie umyte z pyłu i pozostałości po paście polerskiej i dokładnie wysuszone. Nałożony został cleaner Dodo Juice Lime Prime oraz wosk Big White Hi-Temp Paste Wax.
- Strona Główna
- Realizacje
- Lakier
- Audi A6
- Audi A3
- Audi A4 B7 Korekta lakieru One Step
- BMW E34 520i korekta Black
- BMW E34 520i korekta Silver
- BMW E36 Coupe korekta
- BMW E39 525D bezpieczne mycie
- Mercedes W124 klasycznie
- Mercedes W245 B-Klasa
- Volvo S40
- Volvo V70 zabezpieczenie
- VW Touran TDI korekta
- Opel Insignia
- Opel Astra H Inspekcja lakieru
- Opel Astra H | 3 Etapowa korekta lakieru
- Opel Astra H korekta
- Opel Astra F korekta
- Fiat Stilo powrót do czarnego
- Fiat Sedici zabezpiecznie
- VW Lupo czarny korekta
- Citroen C3 ratunek
- Nissan Juke
- Polerowanie felg BMW
- Honda Accord Ogólna kosmetyka
- Honda CRX Del Sol Black
- Honda CRX Del Sol Red
- Honda Civic V
- Toyota Corolla E12
- Peugeot 308 SW
- Renault Clio korekta
- Renault Megane korekta
- VW Passat B7 Kombi
- Wnętrze
- Reflektory
- Otarcia i rysy
- Lakier
- Mechanika
- Kontakt